Program kursu
- 10 Sections
- 60 Lessons
- Dożywotnio
Expand all sectionsCollapse all sections
- Modul 1: Wprowadzenie do Visual Merchandising6
- 1.1Lekcja 1: Definicja i zasady Visual Merchandising
- 1.2Lekcja 2: Historia i ewolucja Visual Merchandising
- 1.3Lekcja 3: Rola i znaczenie Visual Merchandising w sprzedaży detalicznej
- 1.4Lekcja 4: Przegląd sektorów z wykorzystaniem Visual Merchandising
- 1.5Lekcja 5: Teoria kolorów i ich zastosowanie w Visual Merchandising
- 1.6Lekcja 6: Zrozumienie konsumenta i procesu zakupowego
- Modul 2: Projektowanie sklepu6
- Modul 3: Wyjątkowe okazje sprzedażowe6
- 3.1Lekcja 1: Planowanie kampanii dla szczególnych okazji
- 3.2Lekcja 2: Visual Merchandising dla świątecznej sprzedaży
- 3.3Lekcja 3: Sezonowe zmiany w Visual Merchandising
- 3.4Lekcja 4: Wyprzedaże i promocje
- 3.5Lekcja 5: Thematic Window Displays
- 3.6Lekcja 6: Display Techniques for Holidays and Special Events
- Modul 4: Sztuka wystawiania produktów6
- 4.1Lekcja 1: Techniki prezentacji produktów
- 4.2Lekcja 2: używanie manekinów i innych form displayowych
- 4.3Lekcja 3: Prezentowanie odzieży i akcesoriów
- 4.4Lekcja 4: Prezentowanie produktów spożywczych i delikatesów
- 4.5Lekcja 5: Prezentowanie kosmetyków i produktów kąpielowych
- 4.6Lekcja 6: Wykorzystanie gadgetów i technologii w Visual Merchandising
- Modul 5: Podstawy projektowania wystaw sklepowych6
- Modul 6: Praktyczne Aspekty Visual Merchandising6
- Modul 7: Trendy w Visual Merchandising6
- Modul 8: Personal Branding w Visual Merchandising6
- Modul 9: Legalne i Etyczne Kwestie w Visual Merchandising6
- Modul 10: Projekt Końcowy6